درد دل


احساس

سلام به همه دوستای گلم. وبلاگم با مشکل مواجه شده و من نمیتونم آپ کنم نمیدونم چقد میشه به حرفای دیگرون به اینکه دیگرون چقد منو درک میکنن اعتماد کرد و آروم گرفت.اما من آروم میشم.میخوام اینجا خراب شده ای رو که میرم(دانشگا) و جاهایی که عادت روزاییه که دلم میگیره رو اینجا بزارم و بعدا شاید یه همدم داشتم که بخوام اینارو نشونشون بدم و یا با خودم مرورشون کنم.تموم اتفاقای روزمو اینجا میزارم.من یه عزیزدل بی معرفت دارم که دقیقا مث شخصیته یکی از فیلمای ترک هستش.تموم حرفا و کاراش.کاش اینطور نبود حالا که هس دلیل نمیشه من ازش دل بکنم من میخوام اونو بسازم.عوضش کنم شاید ازش خیانت دیدم شاید به ناحق منو شکسته خوردم کرده اما من صبورمو تا جایی که بتونم پاش میمونم.من تو اوج بدبختی و مشکلات تو زمانی که حس کردم واقعا از دس دادمش باز امیدمو از دس ندادم چون همیشه یه نقطه امید هس.همیشه تاریک ترین نقطه ی شب نزدیک ترین نقطه به طلوع صبحه.به قول دوستم حرفام شاید خیلی قشنگ باشه اما من قشنگ زندگی نمیکنم.داره روزام میره و فقط یه تیکه نفس و امید و آرزوی داشتنش با من مونده.من هیچی ندارم جــــــــز تو که توام اگه بخای بری دیگه واقعا میمیرم یه مرده ی متحرک... زیاد حرف زدما و نق زدما من همیشه به خودش ایمان دارم میدونم بدترین اتفاقای تو زندگیمون شاید بهترین اتفاقا باشه و ما بعدا اینو بفهمیم.که چه خوب شد اون انفاقی که ارزوشو داشتم نیفتاد والا فلان بلا سر من میومد...

نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت17:40---23 بهمن 1392
میدونم من بد ترین دوست دنیام
ولی بااین پستایی که گذاشتی خوشحالم کردی
همینه بهترین انتقام از زندگی و ادمایی که بهمون ضربه زدن خوشبخت شدنه
برات دعا میکنم


شیرین
ساعت17:38---23 بهمن 1392
خیلی وقته میخوام باهات حرف بزنم
یه لحظه فکر نکن نقشه نکش نگران نباش
نگران آینده ، تحصیلاتت ، تعطیلاتت ،پولت ، رابطه ات ، چی بپوشی ، چی بخوری،....
نگران خلاص شدن از دست اینها نباش
هیچ کدام از اینها به پای چیزی که میخوام بهت بگم نمیرسه
اما باید خوب گوش کنی
باید بایستی ، ساکت باشی ، و بدانی که
من خدا هستم
بار نگرانی های خود را به من بدهید
و من به شما ارامش فکر و دل میدهم
پس آسوده خاطر باشید و نترسید و بدانید
که من خدا هستم
حالا به زندگیتان برگردید
که من با شما هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 18 بهمن 1392برچسب:,ساعت 20:58 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست